lördag 8 november 2008

Lovely lördag!

Vi fick lite besök igår. 3 tjejer fårn klassen kom och höll oss sällskap. Mycket trevligt! Jag kommer att få ta del av deras sällskap ikväll igen + ytterligare en tjej, då vi ska äta middag och gå på bio. Det ser jag fram emot! Som det ser ut nu så blir det middag på Harry's och Patrik 1,5 på bion. R har overallsinvigning ikväll, så då är det ju inte mer än rätt att jag också får roa mig lite :)

Klockan har hunnit bli ca 12.20. Vi tog sovmorgon till 9, har ätit frukost, jag har varit iväg och tränat och R håller på att byta slang på sin cykel. Så snart han kommer upp ska vi åka till Tornby :) Jag ska få gå på Rusta (och kanske IKEA?), vi ska äta lunch och så blir det veckohandling. Mycket gående, men vi får kanske ta med kryckorna i bagaget?

På det stora hela känns detta som en MYCKET bra lördag!

1 kommentar:

Helen sa...

Hoppas att det gick bra med allt gående!
Blev det en tur till IKEA också. Är lite aviss att du har IKEA så nära.