torsdag 20 november 2008

Ben-rapport

Jag var på återbesök hos sjukgymnasten idag. Han var väldigt nöjd med de framsteg jag gjort på dessa 3 veckor, men kunde inte direkt säga något om det faktum att jag fått lite problem igen senaste veckan. Man får väl räkna med något bakslag emellanåt :/ Han berättade dock att han misstänker att det främre korsbandet är av. Piss... Det är inget som går att säkerställa utan att göra en titthålsoperation, så nu återstår att vänta på kallelse till ortopeden, lämna den journalanteckning jag fått av sjukgymnasten och därefter avvakta igen. Det här börjar bli liiite väl långdraget och en aning frustrerande.
Nytt träningspass fick jag i alla fall nu med lite mer belastning på knät. Trevligt med någon form av omväxling i alla fall! :P

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja, nog suger det i jultarmen alltid=)
MEn hallå, vad tråkigt med benet. Min skräck är verkligen att mina knän ska börja krångla. Hoppas det går bra!

Lallis - liv och leverne sa...

ja, jag förstår att dte måste vara frustrerande när det ska hålla på och ta sådant tid.:(
Kram Lallis

Anonym sa...

Sofia; Oj! Menar du det?! Tack tack!!
Kul att du diggar det! :D

Ha en mysig helg! Kram Malin