torsdag 23 oktober 2008

Nu är jag less!

Jag är inne på dag 2 som handikappad och jag är gruvligt less! Jag har konstant ont, kan inte sitta eller ligga som jag vil, får därför inte sova riktigt på nätterna. Kan inte träna, klarar inte att stå eller gå någon längre stund alls, även fast jag har kryckor. Och kryckorna är ivägen hela tiden! Hur omständigt är det inte att behöva ta kryckorna de få metrarna till badrummet? Men det är så mycket obekvämare att halta och hålla sig mot väggen.
Mitt knä är fortfarande svullet, men inte lika mycket (tror jag). Jag kan inte räta ut det helt utan att det tar emot och gör väldigt ont, vilket innebär att jag får sitta med en kudde i knävecket. Samma sak när jag sover.

Idag fick jag skjuts med en klasskompis till föreläsningen, då han också går på kryckor efter en knäoperation (han gör det alltså frivilligt). Då han opererat vänster knä kan han köra automat :) Jag ska kolla med försäkringsbolaget om jag har möjlighet att få taxi till skolan. Känns en aning patetiskt då jag har 5 minuter till skolan, men det blir lite för långt och obekvämt att hoppa!

Jaja, nu ska jag roa mig med att läsa lite bloggar tills det är dags för Oprah :)

Inga kommentarer: