onsdag 8 oktober 2008

I feel good!

Jag har haft introduktion samt första föreläsningen i nya kursen, Externredovisning A, och det känns SÅ BRA! Och roligt! Jag tror det här blir den roligaste kursen hittills :) Är på allmänt kanonhumör idag, vilket troligen har en del med skolan att göra. Och så kommer R hem vid 15 och vi är lediga båda två ikväll, så vi kanske hinner umgås! Och så ska jag på fest imorgon, då jag är ledig på fredag :) Även R är ledig då, så (om jag mår bra) blir det nog en mysdag på stan för oss båda. R behöver en träningsoverall och en mössa.

Imorgon är det föreläsning mellan 13 och 15, men jag ska träffa några kamrater kl 9 för att ställa oss i kö för biljetter till nästa veckas Dammiddag :) Det ser jag fram emot! (Dammiddagen alltså, inte 3 timmar i kö, då biljettsläpet är kl 12)

Nu ska jag läsa lite bloggar och samla kraft till gardinstrykning.

Inga kommentarer: