fredag 24 oktober 2008

Fredag i Linkan

Så var det fredag igen då. Klockan är strax efter 9 och jag sitter och väntar på att mitt ben ska sluta värka. Igår eftermiddag gick det riktigt bra! Kände knappt av benet och jag slapp dessutom vakna av smärtan inatt. Det bästa av allt var nog att jag faktiskt kunde vända på mig lite och sova på sidan i omgångar :) Så när jag vaknade i morse var jag på riktigt bra humör, men det vände så fort foten fick landa på golvet. När blodcirkulationen kommer igång så gör även smärtan det. Jaja, vad hade jag förväntat mig? :)
Som tur är behöver jag inte ta mig till skolan idag. Det blir till att sitta hemma och plugga och uggla framför tvn. Förhoppningsvis kan R hämta ut mitt Panduropaket på vägen hem (hoppas, hoppas, hoppas!). Annars händer inget skoj idag. R ska eventuellt ut med några kompisar ikväll, så jag får tillbringa kvällen med mitt pyssel eller tvn. Som jag gjort hela veckan.
Ja, jag är lite bitter. Ja, jag är lite less. Det är priset man får betala när man är klantig :)

Någon som ska göra något roligare idag?

1 kommentar:

Helen sa...

Har varit inne hos dig flera gånger denna veckan men varit så stressad att jag inte lämnat någon kommentar. Super tråkigt att höra att du skadat dig, verkligen otur. Hoppas verkligen att du får hem ditt Panduropaket idag så du har nåt att göra.