onsdag 17 september 2008

They are coming!

Nästa helg så får vi besök :) Hela min familj kommer nämligen hit! Mamma, pappa och lillebror. Mamma och pappa har inte varit här sedan de hjälpte oss hit med flyttlasset. Lillebror däremot var här någr adagar i augusti och fick se att vi faktiskt inte längre har det så som vi hade det under flytthelgen här hemma. Det ska bli jättemysigt och jag ser verkligen fram emot det! De är här från fredag till måndag, så vi ska nog hinna visa valda delar av staden. Besök till domkyrkan och slottet ska vi nog få in och så vill lillebror gå på Caramello och köpa Ben & Jerry-glass som kulglass :)
Mat behöver vi inte direkt tänka på den helgen: lillebror ska tydligen bjuda på kinamat på fredagen och mamma har lovat att grilla på lördagen. Bara söndagsmiddagen kvar för oss då! Och så ska vi ansvara för efterrätten på lördag. Det kan jag leva med :)

Hur som helst, jag längtar redan massor! Hoppas bara att vi kan få lite sol den helgen. Det vore ju trevligt om den ville visa sig nu efter 4 veckors tråkmulet väder...

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh, hoppas det blir finfintväder så ni kan grilla och vara i solen!!!
Mysigt med beök!!
Ska faktiskt snart hem till sollefteå, till mor och far..alldeles för längesen sist.
Hoppas att det inte snöat=) hahah

Helen sa...

VAd kul med besök hemmifrån! Kommer ihåg hur det var när jag pluggade, var alltid lika kul när någon hemifrån kom och hälsade på.