måndag 8 september 2008

Så olika dagar

R's och mina dagar ser inte alls likadana ut! I princip hela denna vecka har R skola mellan 8 och 17 med en timmes lunch. Själv så har jag en, max två föreläsningar per dag. Idag tex så är jag i skolan mellan 15 och 19 och imorgon 13-17. När R går till skolan så ligger jag kvar i sängen och funderar på om jag ska kliva upp.
Det är egentligen rätt skönt. Då kan jag gå runt här hemma och pula på med lite småsaker. I förra veckan blev det mest bara plugg när jag inte låg däckad framför tvn, men idag kanske jag hinner med lite nytta :)

Jag börjar kurs nr 2 idag, Organisation på 7 hp. Jag har redan läst en hel del organisation, så förhoppningsvis underlättar det. Böcker för 750 kr är beställda och har anlänt, så nu är det bara att hugga i! :)
Dags för mig att borsta tänderna!

Inga kommentarer: