fredag 26 september 2008

Nu är det helg!

Det är inte många som kan säga det redan runt 10 på fredag förmiddag :) Men sådan tur har jag!

Familjen är på väg och väntas anlända runt kl 15 i eftermiddag. Det ger mig gott om tid att pyssla på lite här hemma. Jag kanske till och med hinner plugga?

Jag har haft ett seminarium om intersektionalitet nu på morgonen mellan 8 och 10. Vår muntliga redovisning på 10 minuter gick riktigt bra. Jag är stolt över vår grupp! Nästa seminarium är på måndag eftermiddag och handlar om Vetskap och vetenskap. Ingen muntlig redovisning här, men en skriftlig inlämning, vilken i princip är klar och bara ska finslipas av en annan gruppmedlem.

Vi hade representanter här i morse när jag var i skolan (R var hemma) för att göra en "ombesiktning" av lägenheten då vi tyckte att det var många fel som inte stod med i besiktningsprotokollet. Det resulterade bland annat i att vi ska få en ny badrumsdörr samt att vi ska få en katalog hemskickad med tapetprover för att välja en tapet till vårt kök. ROLIGT!!

Solen skiner och humöret är på topp, det här kommer bli en kanonhelg!

1 kommentar:

Helen sa...

Jag har också "helg", vi tog helg redan igår, med grilalt och maken tog lite vin på altanen. Så skönt!
Hoppas att ni får en underbar helg med familjen!