fredag 5 september 2008

Nu är det gjort!

Nu har jag skrivit min första tenta på Linköpings universitet och jag tror att det gick riktigt, riktigt bra! Jag hade inte pluggat så mycket, men jag hade lyckats läsa rätt saker :)
KLockan är strax före 11, jag har varit hemma drygt en timme och läst bloggar och stökat på lite här hemma. Nu väntar en helt ledig helg! Inget plugg alltså, men jag kommer nog lyckas fylla ut tiden :) Jag har massor jag vill göra, det är bara att hoppas att orken räcker till. Jag är fortfarande förkyld, men jag är inte lika trött längre. Nu blir jag bara svettig istället :D Trodde i morse att jag började få ont i ett öra, men jag tror att det är det halsonda som spökar. Det gör nämligen ont i ett öra när jag sväljer, men inte annars. Visst är det bara halsont då? :)

Inga kommentarer: