onsdag 3 september 2008

Finally!

Äntligen har jag lyckats läsa ut boken i den kurs jag har tenta i på fredag. Nu har jag bara typ 6 artiklar á 6-20 sidor kvar att läsa + att allt ska pluggas in och kommas ihåg. Huga. Tur att jag är ledig imorgon!
Förkylningen sitter fortfarande i, men jag fick sova hela natten. Snorar dock fortfarande som en idiot, hostar lika mycket och är konstant trött. Med alvedon i kroppen klarar man dock av att läsa lite/gå på föreläsningar en stund.

R är just nu på Kalasmottagningen i Cloetta center. Jag orkade inte följa med. Satt i soffan och slöglodde på tv och har som sagt läst när orken infunnit sig.
Nu tror jag att jag ska ta och duscha av mig lite förkylning och därefter sätta mig och vänta på att R kommer hem med middag (nej, jag orkar inte laga något när jag ändå knappt känner någon smak). Eller så sätter jag mig bara framför tvn. Jag är ju sjuk och ledig imorgon, så ingen panik att duscha. R är också förkyld så han känner nog inte så mycket om jag luktar ;) (SÅ äcklig är jag nog ändå inte)

Jag längtar redan till helgen. Tenta fredag 8-12 därefter helt ledig till måndag då nya kursen börjar. Om jag är pigg blir det en tur till Gamla Linköping, lite pul i lägenheten och så ska vi ha ett Jurassic Park-maraton :) Jag kanske till och med kan få till några roligare blogginlägg!

Ha en fortsatt bra lillördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch din stackare, det ha suttit i länge nu...
Hoppas det snart går över!

Fröken Fräken sa...

Men ska du då aldrig få bli frisk? Vad är det här!! Stackare! Jurassic Park-marathon, det känner jag igen från min studietid.. nu blev jag nostalgisk.. att läsa om pluggandet, nja då blev jag inte lika nostalgisk... ;-)