torsdag 18 september 2008

Duktiga jag!

Jag har en förmåga att föräta mig och "fördricka" mig ganska lätt på saker. Att man tycker det smakar pyton efter ett tag. Så har jag haft med nudlar nu i ett par år, men det fungerar ju inte riktigt när man är student. Har ni någonsin hört talats om en student som inte äter nudlar? Så häromdagen tog jag mig i kragen när det blev lunchdags och kokade mig en förpackning. Det var ju helt okej ju! Och jag åt det idag igen!
Så nu är jag en komplett student. Äter nudlar, festar mitt i veckan, har ont om pengar, fast jag bor i och för sig inte i en liten etta... Jaja, 3 av 4 funkar för mig :)

1 kommentar:

Anna sa...

Ja jag passar nog inte in överhuvudtaget på vad en student är i så fall.... äter fläskfile på en tisdag bor i en stor trea har en ny bil åker utomlands två ggr samma år och ja lever ganska gott faktiskt =)