torsdag 4 september 2008

Dan före dan

Imorgon har jag min första tenta här på Linköpings universitet. Det är en 4 poängskurs som heter Företaget och den globala marknaden. Jag har absolut ingen aning om hur det kommer att gå. Förhoppningsvis kan man klara den på sunt förnuft. Vi får se. Jag är dock lite rädd att någon kommer att få ett utbrott, tag tag runt nacken på mig och fösa ut mig ur tentasalen då jag antagligen kommer att störa alla med mitt snörvel och hostande. Jag vet ju själv hur störande det är!
Ett annat problem är att hitta till lokalen. Jag har suttit och tittat nu på Lius kartor över campus och har ett litet hum om vart jag ska. Det blir till att kliva upp tidigt imorgon för att vara säker på att hitta dit!

Nej, nu ska jag ta på mig något annat i klädväg än pyjamas och plugga lite.

1 kommentar:

Rosa Hemmet sa...

Lycka till på tentan, det var mig en envis förkylning du har åkt på...! :( Krya på dig