lördag 16 augusti 2008

Toa-funderingar

Jag har haft lite besvär med vad jag ska hitta på inne på lilltoan. Den lilla skrubb som blivit så fin sedan jag målade den vit. Den känns lite opersonlig och lite offentlig-toalett-aktig. Men nu har jag nog kommit på en bra lösning! Nämligen att använda väggen lite som en anslagstavla. Sätta upp små random bilder och texter. Lite toalettpoesi.
Om någon har några roliga citat/texter/whatever som skulle kunna vara skoj att ha på en toalett, let me know!
Två små texter är uppsatta, visar bild senare.

3 kommentarer:

jennys hus sa...

ett tips är att kika in på etsy.com och söka på väggord eller bokstäver. Kram/jenny

Anonym sa...

You can not bullshit a bulshitter ;) Annars ta bara fina ord du gillar och rama in? På vår skoltoa hade jag ett långt citat från en av mina favvo böcker som jag satte upp.

Anonym sa...

Shit happens? ;D