torsdag 14 augusti 2008

A storm is coming

Jag vaknade strax efter 8 i morse och kunde inte somna om. Det var antagligen R som väckte mig när han gick till skolan, utan att ge mig den obligatoriska hej då-pussen. Avvikandet från denna rutin kan ha något att göra med det att han tagit lite väl lång tid på sig att bli klar i morse. Han var på disco igår och jag har ingen aning om när han kom hem eller i vilket skick, så jag kan inte uttala mig om dagens form ännu. Jag kan tänka mig att han inte tar några OS-guld idag i alla fall :)

När jag väl klev upp och drog upp rullgardinen så möttes jag av ett riktigt höstväder. Himlen är jämnt tråkgrå och det blåser som tusan! Vad passar då bättre än att för första gången ta bilen ensam till Tornby centrum och Ikea? :) Jag måste ha mer tyg och innerkuddar!! Jag fick dille på det hela igår när jag fick sådant bra resultat på mina kudd-makeovers (bilder kommer senare). Sedan skulle jag även vilja ta en tur ner till centrum för att se vad Village fått in för nyheter och så behöver jag då 2 nya koftor. Det må vara hänt att jag missar när R kommer hem mellan lektionerna idag. I need to shop! Men först ska jag bädda, diska och göra mig själv respektabel!

1 kommentar:

Anonym sa...

fin blogg har ett supertips på min bloff du måste kolla in