torsdag 14 augusti 2008

Shopping!

Det blev 2 timmars intensiv-shopping för mig i Tornby idag. MYCKET angenämt måste jag säga :) Hade tänkt åka ner på stan på vägen hem, men det sparar jag till typ, imorgon?
Hittade en massa bra saker. Här får ni några smakprov:

På Bokhandeln hittade jag dessa söta ting inför skolstarten. Pennfodral och pennvässare a la Hello Kitty och så den snygga pärmen som jag ska försöka använda för att hålla ordning på alla dessa lösblad man alltid får dras med under skoltiden!

Designark från både Bokhandeln och en leksaksaffär som råkar vara Panduro-återförsäljare :) Köpte även vanliga bokstavsstämplar där :)

Roligast av allt är ju Ikea :) Korg till lilla badrummet, 2 tygbuntar, ljuslyktor till sovrummet och några ramar. Jag köpte även ett par innerkuddar, men de är inte så roliga på bild.
Jag lyckades även hitta mina koftor som jag tjatat om. 2 för 299 kr på Cubus. Som hittat. Dags att börja pyssla nu då?

3 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Det bästa med skolstart är ju alla grejer som det är helt befogat att man köper då. Blir nästan lite sugen på ett pennskrin jag med, kanske ha ett här på kontoret så att alla inte snor pennor från mig?! ;-)

Helen sa...

Vilka fina inlägg, vad mycket du hinner med! Gillar idén med arr bara byta framstycket på gamla kuddfodral- supersmart!

Rosa Hemmet sa...

Vad mykcet fina fynd du gjort! :) I love Kitty! :D Tänk att man aldrig går tomhänt från IKEA! 80 kvm låter härligt... Håller oxå pa att såana efter en större lägenhet då 49 kvm känns lite trångt för 2 personer! Ha det fint tjejen!