fredag 29 augusti 2008

Så var det fredag igen!

Veckorna går alldeles för fort!
Klockan är nu ca 11.15 och jag har kommit hem från skolan efter att ha haft ett seminarium mellan 8 och 10 då vi presenterade våra grupparbeten i marknadsföring. Det gick skapligt för oss, det fanns dem som var bättre, men även dem som var sämre.
Därefter tog jag min cykel längst ner på campusområdet och införskaffade mitt träningskort på Campushallen. 3100 kr för 1 år. Inte billigt, men nu kan jag träna järnet :) Har även en klasskamrat som jag kan gå med på passen. Jag är ju ingen gym-människa utan vill hellre gå på combat-, pump- och boxercisepassen. De kostar ju 90 kr/gång om man köper enstaka biljetter. Huga!


R kommer hem vid 12 för lunch och börjar igen kl 13 och slutar 17. Därefter ska han gå på sin första finsittning kl 18. Det var tänkt att han skulle vara ledig från 12 till 15, men de har tydligen lagt in en extra lektion, så jag gissar att det är jag som får ställa mig och stryka hans skjorta :P

Jag ska också iväg på roligheter ikväll, nämligen Faddermiddag. Alla nollor ska få varsin fadder från årskurs 2. Eller, två nollor får dela på en fadder, men jag tycker att det är en kanonidé med en personlig fadder som man kan vända sig till efter nolleperioden. Jag hoppas att vi får god mat ikväll! Eget dricka skulle man ta med, så det kommer inte bli någon direkt nykter tillställning :D

Inga kommentarer: