söndag 24 augusti 2008

Lägesrapport

Klockan är 22.20 och det är söndagkväll. Jag har varit på fest sedan 15.45. Nu är jag hemma io säkerhet och är på väg att gå och lägga mig (duktigt va?).
Toga har det varit, så nu har jag skavsår på höger axel. Asroligt har vi haft och jag har blivit berusad på endast öl, ingen blandning här inte!
Maten var en besvikelse. Lasagne, vilket hade varit gott om vi fått mer mat och den inte varit så bränd.
För- och mellanfest hade vi i en klasskamrats pyttelilla 2a innan det var dags att bege sig till Herrgårn. Medans alla parkerade sina cyklar och gjorde sig redo för att gå in på krogen åkte jag vidare och hem :) Sedan dess har jag hunnit hem, sjungit togasången och dessutom gått till McDonalds med R. En tidig kväll alltså! Inte helt fel.
Föreläsning kl 13 imorgon. Jag kommer vara helfräsch!

Vi hörs imorgon med lite togabilder!

GODNATT!

Inga kommentarer: