tisdag 19 augusti 2008

Ååååh HEJ NOLLAN!!

Så var man nolla då. Dag 2 är avklarad och jag har lämnta kvällens nolleaktivitet tidigt.
Det hela är fortfarande jätteotäckt, vi har ett späckat schema, jag var full som en kaja igår kväll, halvbakis i morse och nu har jag ont i halsen och tror att jag håller på att åka på en riktig brakförkylning. Som tur är börjar jag inte förrän 10 imorgon, så då ska jag till och med unna mig en dusch och äta frukost (fick inte i mig någon i morse).

Vi är ca 40 pers i min grupp/klass. Bland annat 4 blonda tjejer vid namn Sofia. Jag tror att de flesta är shyssta, men det finns dryga undantag.
Första föreläsningen gick av stapeln idag, nummer 2 imorgon. Igår hade vi nollefest med en massa sång och idag blev det tal. Bland annat fick jag läsa upp den hyllning som vi tjejer i klassen skrivit till Mannen och läsa upp den för våra otäcka Players som övervakar nollorna (de har solbrillor, kaninöron, marscherar och rör inte en min. Och man måste alltid hälsa på dem när man träffar på dem)

Imorgon är det en gigantisk nollefest med ca 5 000 deltagare på universitetsområdet och Millencollin ska spela. Försök att klå den!

Det är mycket nu, men jag står på benen, om än skakigt, jag har min nolleskylt på mig och styr mi cykel genom Linköpings cykelvägar! Jag återkommer snart! (hoppas jag)

Tack så mycket för alla lyckönskningar jag fått!

1 kommentar:

Helen sa...

Låter som om du har fullt upp, men det låter otroligt roligt också!