onsdag 9 juli 2008

Mitt i veckan

Så var det onsdag igen då. Tiden går lite väl fort ibland!
Det som står på agendan idag är tvättid (påbörjad) och så ska jag försöka få ordning på mina pysselsaker och alla ljus och ljuslyktor. R ska nog iväg och premiärklättra i den hall som finns i närheten, efter att han försökt sig på att byta cykeldäck. Hans framdäck exploderade nämligen på väg hem från vår första cykeltur till centrum.
För tredje dagen i rad så sitter jag med ryggont, vilket gör att mitt humör inte riktigt är på topp. De senaste dagarnas pissväder med regn och knappa 13 grader har inte heller hjälpt till. Idag har det dock skymtat några solglimtar och temperaturen har stigit några grader.

Nu blev jag övertalad att följa med ner till cykelförrådet och sätta fast mina nya cykellysen. Man får böta 500 spänn och man ertappas utan lyse/ej fungerande cykellysen. Hua! Finns mycket annat man kan göra för de pengarna! :)

Inga kommentarer: