tisdag 24 juni 2008

Nyckel - check!

ÄNTLIGEN har vi fått ordning på det här med nyckel till nya lägenheten! Vilket strul det har varit!
Men nu är det ordnat och en nyckel kommer lämnas till några väktare på Skäggetorps centrum, vilket inte innebär mer bök än att vi svänger av E4an vid den Norra infarten istället för den Västra.
Vägbeskrivning/karta är utskriven så det blir inga problem!
Herregud så skönt.
Nu ska jag inta min lunch bestående av kycklingnuggets, ris och bea :)

Have a nice lunch!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Svar: Vad kul, vad glad jag blir! =) Återkommer lite senare hit, är lite buissy just nu... ha det fint!

Anonym sa...

Nu har det fixat sej med Bolagret, allt frid och fröjd.

Anonym sa...

jag har en tävling på min blogg, där du kan vinna ett fint sommarkit! gå in på min blogg och tävla du med ! :D

Fia sa...

Fredrika: det skulle jag gärna göra, men du lämnade ingen bloggadress :D