fredag 13 juni 2008

Ensam på fredagkväll

Kommer in genom dörren och där står R med mobilen i högsta hugg och ska precis till att ringa mig. Han har blivit inringd att jobba.

*suck*

En fylla. Så händer det inget mer slutar han kl 21. Man kan ju alltid hoppas. Eller, det är ju lite både och. Självklart är det jättebra att R får jobba, men det blir troligen 3e natten denna vecka som han inte är hemma. Skolavslutningar osv, så jag tror att de lyckas plocka in någon mer innan 21.

Ingen mat är på G heller, då vi tänkt äta lite senare. Och hur kul är det att laga mat när man är en person? Inte alls. Får se om jag plockar fram något ur frysen, beställer hem eller vad jag gör. Inte sugen ännu i alla fall efter den mastiga lunch vi åt tidigare idag :)

Så just nu ser det ut som om att jag får packa lite lådor ensam. En Harry Potter-film håller på att tankas, så underhållningen är räddad :)

Vad gör ni andra denna fredagkväll?

2 kommentarer:

Malin sa...

jag jobbar jag! Pelle och jag skulle fixa med min klädsel tills imorgon och slå in paket etc. men det slutade med att han drog till Joel och jag ska nog till andreas och kolla på sagan om ringen istället!

Malin sa...

haha, ofcourse, surar han så får han åka hem ;) annars kommer som sagt bara jag och joel, och då ska du bada med mig, haha.