tisdag 20 maj 2008

Utmaning

Tittade in på Lillans blogg och blev där utmanad om man läste hennes svar :) Så här kommer mina!

DIG:
1. Hur lång är du?
Stolta 168 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Ekonomiskt oberoende hemmafru :D (känn pressen R)
3. Vad pluggar du? Internationell ekonomi och företagsekonomi
4. Har du långt hår? Hahahahahaha! Nä
5. Vilken hårfärg har du? Blond...för tillfället... ;)
6. Sminkar du dig? Det händer
7. Har du haft sex senaste månaden? Har väl hänt :P
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta
9. Har du kysst någon idag? Nopp. R sov när jag gick på jobbet

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop?
Yes
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Vad är det för puckad fråga? Beror väl på vad man behöver hjälp med :D
3. Hur många syskon har du? 1
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Vi ses ikväll!
5. Hur många ställen har du bott på? Om man räknar permanenta boenden så är det 4
6. Vem i din familj stör du dig mest på? Hahaha! Min bajskorvsbror kanske? Nej då, I love them all!
7. Vilken familjemedlem är snällast? Vilka puckade frågor! De har väl sina stunder allihop :)
8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Hmm....åt tårta med brorsan i lördags :) Vi ses lite nu och då

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis?
I fredags. Wii med killgänget!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Räknas R när vi "bara var kompisar"?
3. Har du kysst nån kompis? Hahaha! Many times! :P
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Japp
5. Vem har du varit kompis med längst? Hmm...jag måste kanske säga Xet?
6. Vem känner dig bäst? Bobban
7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Knappast
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, inte nu förtiden

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar?
Kanske om de inte hörde :D
2. Klä dig annorlunda? Inga problem
3. Vara dig själv? Jag försöker i alla fall
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Bikini, ja, badbyxor beror på vilken modell ;)
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Nej :)
6. Pierca dig? Redan gjort. Men inte fler pga allergi
7. Ha sex på offentlig plats? Besvaras ej med hänsyn till mamma och pappa :D
8. Vara omogen? Alltid
9. Äta småkryp? Skulle aldrig komma på tanken

DIVERSE:
1. När tuggade du tuggummi senast?
I söndags. Frenetiskt under dansföreställningen :)
2. När var du på semester senast? Augusti -07. Fast turen till Linköping i mars kanske okcså räknas? Och imorgon blir det ju Stockholm :)
3. Vilken färg är det på din tandborste? Orange och vit
4. Är ditt hår tråkigt? Nej. fast längtar tills tuppkammen är tillbaka :)
5. Vem såg dig naken senast? Robert
6. Hur ofta duschar du? Tillräckligt hoppas jag!
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? Senast 23 satsar jag på

Jag utmanar Malin, Anna och Anna.

1 kommentar:

Malin sa...

Mohah.. :) jag brukar inte svara på sånt här igentligen. :b men bara för att det är du som utmanar! haha. Jag läste nyss igenom mina egna svar och jag "låter" nästan sur. usch. :p