måndag 26 maj 2008

Tentaångest och pollenallergi

Inegn helskön kombination.
Ögonen kliar och börjar kännas som skavsår, näsan rinner eller är täppt och så känns det piss inför tentorna.
Pratade nyss med mamma som inte hinner träna imorgon, så då ställde jag också in = en kväll hemma då jag kanske kan få lite hjälp av R att plugga.
När det gäller fredagsen tenta så blir det korvstoppning fram tills dess. Memorera svaren på de få frågor som faktiskt dykt upp på de 4 gamla tentor + övningsuppgifter som jag har att plugga på. Mina egna anteckningar är värdelösa, då de inte har någon koppling alls till det jag stött på hittills! Känns lagom bra...

Har lunch nu och har precis varit och fyllt på med allergimedicin, då jag tog min sista tablett i morse. Sista 20 minutrarna kanske man ska ägna åt att memorera kriterierna för en ultimat valutaunion?

2 kommentarer:

Sofie sa...

Tack för alla rara kommentarer på min blogg :)

Jobbigt med pollenallergi, jag är så glad som slipper ha det! Kan tänka mig det är en jättejobbig period nu när löven slår ut.

Lycka till med tentaplugget!
Kram, Sofie

Malin sa...

Okej, tråkigt. Hur gick det för honom att sälja? Kom han inte igång så kanske de kände att de inte skulle tjäna något på det på bara en månad. Det tar ju lite tid att komma in i det. :]