fredag 30 maj 2008

Så var det fredag

Upp tidigt i morse och åkte till Sundsvall. Tentan började 8, 9.05 gick jag ut därifrån :)
Det gick riktigt bra, en delfråga jag inte kunde svara på bara, sedan har man kanske missat något fespoäng någonstans, men jag är jättenöjd!
Nu är det redovisningstenta på onsdag och ekonomistyrning på torsdag. Dessa kan bli lite tuffare. Men, men, det ordnar sig nog!

Dagen har tillbringats med lite plugg av ekonomistyrning, så nu är det bara repetition som gäller på den fronten. R och jag har spelat en hel del wii, tagit en prommis ner till stan och njutit i solen, spelat lite mer wii och jag var nyss nere på marknaden och köpte chips :)

R håller just nu på att stöka med en engångsgrill, då vi ska grilla marinerade kycklingklubbor och äta bulgursallad till det. Vi orkade inte böka med riktiga grillen, då vi inte hade briketter hemma. Man tager det man haver!
Till det blir det kanske en lättöl. R har jour inatt, så vi tar det lugnt. Kan jag nog behöva efter onsdagen och torsdagens aktiviteter :) (nä, så illa har det inte varit)

Solen skiner, det luktar tändvätska i hela stan och jag är barfota. Kan man få mer sommarkänsla? :D

Inga kommentarer: