lördag 31 maj 2008

Planer idag

Klockan är ca 10, R ligger och sover och jag ska börja göra någon nytta.
R blev inringd igår och jobbade från strax före 19 igår till 7 i morse. Han har jour även i natt och vi räknar båda med att han kommer få jobba, då det är tivoli- och marknadshelg här i stan.

Solen skiner som tokig här utanför, vilket den även gjorde igår. Jag lyckades bränna mig en aning under gårdagen, vilket fortfarande syns och kliar lite, så idag blir det solskydd på! :)

Jag ska väcka R runt 12 och då ska vi gå ner på marknaden och äta lunch. I övrigt har vi inga planer för dagen. Beror på hur trött R är skulle jag tro.
De ca 2 timmar jag nu har kvar innan lugnet är över ska jag spendera med mina företagsekonomi-böcker. Tur att solen inte hinner komma till balkongsidan förrän närmare 12, så att man inte blir allt för frestad att "pausa" lite :)

Hoppas ni andra får en härlig lördag och kom ihåg att fotoutmaningen Grönt slutar på måndag! Har redan tänkt ut en ny som jag tror blir riktigt bra :)

Inga kommentarer: