måndag 21 april 2008

Where have you been?

Jag har varit en aning frånvarande, vilket kanske har uppmärksammats av några. Har ingen aning om varför egentligen. Bloggtorka antar jag, men här kommer en snabb summering av helgen:

Fredag
  • Var grinig för att jag inte fick åka till Birsta.
  • Var grinig för att jag hade lånat fel bok till en av kurserna, då läshänvisningarna och kursplanen är helt kocko skrivna.
  • Gick till biblioteket med Robert och lånade rätt bok.
  • Gick på systemet och shoppade öl och ett par cider.
  • Handlade några småsaker på Lidl inför lördagen.
  • Gav mig iväg på min jogga-gå-runda och sänkte min tid med ytterligare 5 min :P
  • Hade snabbvisning av lägenheten.
  • Duschade medans R lagade mat
  • Åt mumsig kyckling och bulgursallad.
  • Drack 2 cider innan jag begav mig upp till Malin och P för att se på film.
  • Robert messar att han blivit inringd att jobba.
  • Stannar hos Malin till runt 23, går hem och somnar ensam.

Lördag

  • Kliver upp vid 8 och R kommer hem från jobbet när jag ockuperar badrummet.
  • Äter frukost och påbörjar pluggande.
  • Åker till Birsta medans R ligger och sover.
  • Beger mig hemåt inte så mycket fattigare runt halv två.
  • Duchar och gör mig snygg och börjar därefter snygga till lägenheten och förbereda mat till kvällens fina middagsbjudning.
  • Två av Rs bröder + en flickvän till en av dessa anländer runt 18.30 för att avnjuta hamburgare och pommes hos oss till några öl och därefter se på No country for old men.
  • Kvällen avslutas runt 23-24 någonting.

Söndag

  • Soft morgon och frukost.
  • Pular på lite hemma innan vi beger oss ut till mor och far.
  • Byter till sommardäck på bilen.
  • Vänner till mor och far anländer och vi kan börja grilla (parisare).
  • R blir inringd att jobba vid halv två och vi andra stannar kvar i solen tills vi blir less och jag får skjuts hem vid 15.00.
  • Skumbad
  • Cashmere Mafia med hela soffan för mig själv.
  • Förbereder finmiddag till R som ska komma hem ca 19.30.
  • 20.30 är jag sur och äter själv och dricker en öl.
  • Ca 21.30 anländer R och jag är på lagom mysigt humör.
  • Kvällen avslutas ca 22.30. Dock då på bättre humör.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för titten! Välkommen tillbaks! Kram Karin