tisdag 8 april 2008

Vårt nya hem

Jag är helt insöad på att "inreda" vår nya lägenhet för tillfället. Svårigheten är att vi inte sett den själva, utan har bara en planlösning + några bilder, som nuvarande hyresgäster varit snälla att skicka till oss, att utgå ifrån. Jag "kan" heller inte shoppa loss ännu, då det bara innebär mer saker som ska med flyttlasset. Så jag sparar bilder och skriver listor! :)

Jag vill gärna ha lite rockigare stil i lägenheten. Och nu menar jag inte hårdrock, utan mer bara att den ska vara lite tuff. Clean bas med en massa roligare detaljer! Jag vill att varje gång man kommer hem till oss ska hitta något nytt att säga "Men, det där var läckert!" om.
Naturligtvis vill jag ju själv ha något roligt att vila ögonen på :)

Tack vare Inspirationsdesign hittade jag denna butik som hade en hel del roliga saker. Bland annat dessa roliga duschdraperier:

Bob Marley 69 kr ............................................Drake 149 kr ..............................................Marilyn 69 kr
Ek 129 kr
Duschdraperier är ju faktiskt en sådan sak som är enkel och billig att byta ut, men ändå förändrar helhetsintrycket.
Vi kommer (äntligen) ha ett stort, långsmalt badrum som går i vitt och har badkar. Och ett riktigt snyggt fönster ( i alla fall på bild).

2 kommentarer:

Malin sa...

läckra. :b pinup stuk, I like it! Ja, jag måste bara kolla upp så det inte är något annat planerat, som en fredagsöl på jobbet. :) Är det fredagsöl så ses vi på bittens, right?;D

Anna sa...

jag hade kört på marilyn =)