onsdag 16 april 2008

Väntan

Nu steker vi köttbullar för glatta livet här hemma (R har varit duktig och gjort egna, då ingen av oss är förtjusta i köpe-köttbullar), sedan blir det hårklippning efter maten.
Jag kan redan se framför mig hur alla kommer stanna till utanför min dörr på jobbet.
Ja, det blev misslyckat den här gången. Nej, jag orkar inte bleka 3 gånger till och få gult hår som ändå måste klippas om det inte hinner ramla av först. Det är så torrt nu och min hårbotten skulle bli ett öppet sår.
Snagg är det som gäller. Tyvärr.

1 kommentar:

Malin sa...

Det kommer nog bli snyggt! :) Måste ses snaart. Känns som att jag aldrig har tid dock.. men på fredag kan vi väll kanske gå på io om det går någon bra film eller träffas och se en film när jag slutar? ska upp 6 på lördag så det kan däremot inte bli så sent, men endå. :)