onsdag 9 april 2008

Så gick den dagen!

Onsadg. Mitt i veckan. Lillördag.
Hade tänkt att kliva upp tidigt i morse, men då Robert inet var så pigg på det låg vi kvar till 8.
Upp och äta frukost. Bädda rent i sängen med nyinköpta sängkläder (längtar till sängen). Och så var det dags att ta tag i skolböckerna. En timme där, åka och boka lastbil för flytten och veckohandla.
Hem och plugga. Äta lunch. Plugga, plugga, plugga, äta middag, tv, plugga, iväg på dans och nu är jag hemma.
Fullspäckad dag med andra ord!
Fick rätt mycket gjort på ekonomistyrningen. Kommer nog lyckas hålla min planering denna vecka! *håller tummarna*

Hade svårt att koncentrera mig på dansen ikväll. Jag tror att jag har för mycket i skallen med flytt, skola och allt vad det nu kan vara. Jag måste nog sätta mig ner och skriva ner saker så att jag slipper hålla det snurrande i skallen med rädsla för att glömma något. Och få lite ordning på det hela!
Danserna för våravslutningen är klara nu i alla fall. En disco och en Elvis. Bli glitter, glamour och fuldans i vår! Perfekt avslutning på min linedance-karriär här i stan! Så den som vill se mig glänsa för sista gången på Härnösands Teaters stora scen: 18 maj, ca 16.00 eller 17.00.

Vilket gyttrigt inlägg det här blev. Jag ska lägga ner och gå och sätta mig framför TVn. Det är ju Top Model och Sverige pussas och kramas!

Inga kommentarer: