onsdag 16 april 2008

Planer för dagen

Idag är det onsdag = jag har jobbat klart för den här veckan och kan ägna mitt åt pluggande och annat. Det som ska hinnas med idag är:
  • Läsa klart ett kapitel i ekonomistyrningen + uppgifter
  • Bli blond! (köpte avfärgningsmedel samt hårfärg för 200 spänn igår, så vi får se vad det blir för resultat)
  • Klippa mig
  • Åka på återvinningen
  • Veckohandla
  • Tvättid
  • Gå på stan och köpa kattmat, köpa nyaste numret av Hem ljuva hem samt gå på Inreda & sånt
  • Ringa bilverkstan
  • Ringa veterinären och boka tid för undersökning innan vi kan få några åksjukepiller till katterna
  • Dans
Det är väl ungefär så dagen ser ut. Och så blir det väl någon matpaus emellanåt skulle jag tro. Som tur är så har jag Robert hemma som kan hjälpa mig :) Kanske dags för honom att kliva upp nu?

1 kommentar:

Anonym sa...

Var rekomenderar du att man köper avfärgningsmedel? :)