onsdag 23 april 2008

Ommöblerat!

Robert kläckte en tanke i mitt huvud häromdagen: ska du inte möblera om?
Jag hade inte tänkt engagera mig något direkt i lägenheten eftersom vi snart flyttar, men nu började man ju fundera. Så igår kväll tog vi och möblerade om vardagsrummet! Tanken som fanns i början gick inte helt att genomföra, så det blev mycket flytta, mäta, flytta igen och flytta tillbaka innan vi fick till något som kändes bra. "TV-väggen" är det inte så stor skillnad på, men i övrigt har det kastats om en aning.
Det är rätt kasst ljus på bilderna + att jag nog kommer vilja lull-lulla om en hel del, men det kommer! Bytt gardiner har jag också hunnit göra :)

Före:


Efter:

2 kommentarer:

Malin sa...

Det ser ut att ha blivit riktigt snyggt faktiskt!

Malin sa...

det blev frysta hallon och blåbär,banan, vaniljyogurt och en skvätt mjölk!