söndag 13 april 2008

Misslyckat försök

Jag hade tänkt fixa en ny header till bloggen, men det går inte så bra. Har noll inspiration för tillfället och Robert hade fixat en massa nya fonts till Photoshop, men de ligger inte i programmet, så jag har inte så mycket att jobba med. Och så ligger han och sover.
Hade ju tänkt att passa på nu just därför att han inte sitter bredvid och nervöst väntar på att jag ska bli klar med datorn :) Blir så bökigt att hålla på med Photoshop på min lilldator för tillfället, då jag inte har någon riktig mus + att jag inte har alla bilder på den datorn.

Jahapp. Vad gör man då då? Har läst ett kapitel på nya delkursen och kan inte säga att jag känner mig direkt manad att läsa ett till just nu.
Kanske ska rensa något?
Igår gick vi igenom en hel del kökssaker + att jag gjorde en härlig rensning i badrummet och fick faktiskt bort en hel rullvagn.
Vi tog dessutom en tur till Erikshjälpen igår där mycket av det jag lämnat in fanns uppradat. Vissa saker såg jag inte, men då de var bra och fräscha kan man ju hoppas på att de blivit sålda :)
Det var riktigt kul att gå där inne. Mycket saker, fräscht och billigt. Som en riktig butik, förutom att allt är begagnat. Ska bli kul att få lämna in nästa lass :)

Inga kommentarer: