måndag 7 april 2008

Liten/litet

Denna gång var det inte så stort deltagande, men det var ett svårt tema, det erkänner jag :)
Några bilder har jag dock att visa upp. Luta dig tillbaka och njut:

Mammas bidrag:

Litet vattenfall....................................Liten bil....................................Liten lortgris
Kan inte bestämma mig för om min favorit är den från Domkyrkans torn eller den på lortgrisen :)

Mina bidrag:

Lillfisen någon dag gammal...............Liten kille vid stora fötter..................Don't eat me!

Nästa utmaningn är Vårtecken (se tidigare publicerat inlägg). En dag som denna med snöstorm kanske det känns långt borta, men vi har ända till den 21 april på oss!

Så ut igen och fota! Jag vill ha fler bidrag än någonsin! Alla som har en digitalkamera kan vara med. 1-3 bilder räcker så bra så.

Inga kommentarer: