tisdag 1 april 2008

Kan den här dagen bli bättre?

  • Solen skiner.
  • Jag älskar min nya klänning från GinaTricot som jag har på mig idag.
  • Graflunds har precis mailat och sagt att de skickar ett hyreskontrakt på lägenheten + parkeringsplats nu, med inflyttningsdatum 28/6.
  • Jag hade med mig en hembakt muffins som jag precis åt för att fira meddelandet från Graflunds :)
  • Ska gå på Inreda och Sånt på lunchen och fundera på vad jag vill köpa för mitt presentkort :)
  • Robert ska laga carbonara till middag (min absoluta favoriträtt förutom mammas bruna bönor)
  • Body pump och body jam med mamma ikväll
  • Missar So you think you can dance ikväll, men kompenseras förhoppningsvis med att få se Meet the Spartans efter träningen. SYTYCD finns ju på webb-tv att se imorgon när jag tar lunch i pluggandet :)

Som sagt, kan den här dagen bli bättre? Nä, tror inte det. Det vore kanske om man fick avsluta den med ett glas vin då ;)

1 kommentar:

Malin sa...

Du kan alltid komma någon annan dag.. :b det är myyycket som ska målas. du får komma någon dag så har vi tjejkväll, dricker vin och målar lite! låter bra va? ;)