måndag 7 april 2008

Jag ångrar mig!

Tog på mig knälång kjol och knästrumpor i morse som jobb-outfit. Skulle ha tagit på mig långkalsonger också. Fryser om knäna! Kjolen glider ju upp lite när man sitter ner, så det är inte så heltäckande som när man står. Och inte har jag något nytt, fancy, höj-och-sänkbart bord som alla andra i korridoren. Där får man för att man bara är här två dagar i vecakn! ;)

Det är så fruktansvärt kallt på det här stället! Och vädret utanför fönstret gör inte saken bättre. Igenmulet, regn och blåser storm.
Tur att man i alla fall har sol i sinne ;)

UPDATE: Det är inte regn, det är någon snöslaskblandning som faller från himlen........
UPDATE 2: Och nu snöar det som fanken. Fryser fortfarande, men som tur är har jag en poncho här på jobbet som jag lagt över knäna :) Och så får jag skjuts hem.

Inga kommentarer: