torsdag 17 april 2008

Håret

Igår fick jag ett sammanbrott gällande mitt hår. Vid den tidpunkt då det var 3 mm långt och rosa. Kände mig inte så nöjd och vägrade gå på dansen! Nu är det dock blekt ytterligare en gång till och är 3 mm långt, halvblont med en mindre orange skiftning som dock kommer försvinna om några dagar när mitt hår växt ut en halv millimeter till.
Så nu har jag jättekorthår. Inte som jag hade planerat, men nu känns det bättre. Och vaddå, det växer så snabbt, så snart kommer jag ha min favvofrisyr igen :)
Men först ska man behöva ta någon kommentar av chefen på måndag morgon. Bit ihop och se glad ut. Försök undvika att bli knallröd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Per vill se en bild på dig NU.
Ja , Sofia "vill man vara fin så får man lida pin" men allt klär ju en skönhet.


Kram Pappsen