torsdag 10 april 2008

Hej vad det går!

Halva dagen har gått och effektiv har jag varit!
Kom upp 7.30 idag. Frukost med Bobban och så första pluggpasset. Har avslutat 3 sådana hittills och snart är det dags för ett till. Det går riktigt bra också, så det känns fint!
Börjat påta på lite medmin "flyttpärm" nu också. Känner att jag behöver någonstans där jag samlar all info om flytten, både viktig och oviktig (typ, vad jag vill köpa :D). Blir så jobbigt när man ska ha allt i skallen eller utspritt på diverse lappar.
Efter lunchen tog jag mig en tur till Erikshjälpen för att lasta av lite saker. Var så smidigt! Åkte in på baksidan och plingade på, lämnade mina saker och åkte igen. Perfekt! Lär nog bli ett par svängar dit innan vi är klara :)
Om ett par timmar ska jag bege mig hem till mamma och pappa för middag och hjälpa pappa deklarera för företaget sitt. Ska nog gå fint! HUvudsaken att vi är klara tills So you think you can dance börjar :)
Nä, jag ska ta och pyssla lite till med pärmen då jag ligger före i schemat för idag (ja, det är klart att jag skriver schema!).

Inga kommentarer: