tisdag 22 april 2008

Försenad publicering

Tyvärr så är publiceringen av förra utmaningen Vårtecken/Snö lite försenad då en viss R inte förberett sina bilder. Men han är ju ledig idag, så det borde ordna sig under dagen.
Om inga ytterligare komplikationer tillstöter publiceras bilderna ikväll.

Ingen body pump ikväll så jag ska försöka göra något vettigt. Som att byta till vårgardiner i vardagsrummet :) Jag vet att de bara får sitta uppe i 2 månader, men so? Vill ha pastell, pastell, pastell överallt för tillfället! Kanske tar jag och snabbputsar fönstren där också.
Om energin infinner sig kommer jag att ta mig runt min lilla runda så att man i alla fall får lite motion.

På lunchen idag ska jag nog göra slag i saken och handla upp mitt presentkort på Inreda & sånt. Cult-saker, here I come!
Jag har hela tiden tänkt att jag ska köpa något till nya lägenheten = ingenbrådska, men varför inte shoppa redan nu så att man kan njuta av sakerna även i nuvarande lägenhet?
Ja, ibland tänker jag inte tankar helt ut helt enkelt.

Ha en underbar dag och hoppas att solen skiner på er också! Utanför mitt kontor råder febril våraktivitet: innergården sopas rent på grus :)

Inga kommentarer: