söndag 16 mars 2008

Uppdaterad önskelista

Jag tänkte att jag skulle passa på att uppdatera min önskelista lite :) Inte ens två veckor nu innan man blir gammal... Finns ingen som helst prio-ordning på sakerna, utan det är bara att välja sin favorit :)

  • Sängkläder för dubbelsäng (påslakan + örngott, lakan inte lika viktigt) Dock inte denna och ett annat som är vitt med oranga mönster (IKEA), de har vi redan.
  • Presentkort på IKEA, H&M och GinaTricot
  • Presentkort på flytthjälp ;) Chaufförer den 28/6 + packning + städning.
  • Träningshäfte för simhallens motionsgrupper (eller 350 kr ämnat till det, då det är billigare studentpris)
  • Scrapbook-saker från Panduro (finns även i Birsta)
  • Tulpaner (gärna vita eller gula)


  • Ny mascara, L'oreal Telescopic (svart, kostar ca 140 kr)
  • Bra vardags-bodylotion (gärna Åhléns egna eller Ldb)
  • Hårspray och inpackning från Sf (Scandinavian Formula, finns på Kicks)


  • Orkidéer (helst vit med gul mitt)


  • Snygg väska till min bärbara dator
  • Goda teer och teburkar (Gårdsbutiken är ett hett tips)
  • Baileys (saknas i barskåpet)

Hoppas ni hittar något som passar i listan :) Finns säkert mycket annat jag vill ha men inte kommer på just nu också!

Inga kommentarer: