onsdag 26 mars 2008

This sucks

Min förkylning blir inte bättre. Är så täppt och så trött. Däckade i soffan efter att jag kom hem från storhandlingen och där har jag legat resten av dagen. Sovit lite, tittat på tv lite...
Har ju sån tur att jag har en sådan underbar sambo som kommer hem tidigare från Sundsvall för att ta hand om sin sjukling :) = ta över tvättstugan och serva med vatten. Nu står han och diskar. Han säger till och med att han ska strunta i träningen ikväll för att vara hemma och baka. Är det konstigt att jag behåller honom? :)

Det här var jobbigt, dags att återgå till horisontellt läge i soffan. Jag måste försöka ägna i alla fall 10 minuter åt pluggande ikväll, så att jag får tillbaka känslan "Det hade inte spelat någon roll om du orkat plugga mer, det hade ändå varit kört" ;)

Inga kommentarer: