måndag 24 mars 2008

Ska inte få ångest!

Jag har uner förmiddagen legat precis på gränsen för att få rejäl tentaångest. Jag förstår verkligen ingenting och tankn på omtenta känns inte särskilt bra, då jag verkligen inte har TID! Och det känns inte särskilt motiverande heller, då jag ändå kommer läsa typ samma saker på programmet i Linköping.
Men nu har jag varit in på CSNs hemsida och kommit fram till at det faktiskt inte gör något om jag får F på en kurs. Det påverkar inte de pengar jag får nu eller de jag har tänkt att ansöka om i höst. Jag skulle till och med kunna få ett F till. Så nu känns det bättre. Jag ska försöka läsa och få in det som går, men nu kommer jag inte må lika dåligt :) Klarar jag inte tentan så skiter jag i omtentan och fokuserar på företagsekonomin och nästa delkurs i NEKen istället.
That's my plan!

Inga kommentarer: