fredag 28 mars 2008

Så nöjd så!

Jag har världens bästa sambo, så är det bara!
Jag uttalde mig igår om att det var dumt att han skulle vara på skolan redan när jag klev upp idag och inte skulle få frukost serverad, men när jag klev upp i morse hade jag en jättesöt överraskning i köket:

2 chokladpraliner från festivalen :) Och mumsiga var de!

Igårkväll gick han dessutom runt och dammsög hela lägenheten. Och tog hand om disken. Och lagade bulgursallad.
Jag var helt slut när han kom hem efter att ha stått och bakat hela dagen. Nu har jag bara en sort kvar som jag ville vänta med så att de skulle vara så färska som möjligt.
Jag har egentligen ingen aning om hur många som kommer ikväll så vi får se vad baket räcker till. Vi kör först till kvarn! :)

Nu har jag ätit mysfrukost med äggmackor, grönt champagne-te i min bästa temugg, chokladbitarna samt färskpressad apelsinjuice. Och så sjöng jag Happy bIrthday för mig själv. (nej, jag är inte kocko, bara lite förkyld)
Då var det kanske dags att fortsätta njuta av den här dagen då! Och imorgon ska vi ha en heldag i Birsta City och får låna svärföräldrarnas bil för detta ändamål (jippie!).
This is going to be a great weekend!

4 kommentarer:

Anonym sa...

För det är ingen vanlig dag för det är Sofias födelsedag, hurra hurra hurraaaa! Stora kramar på din dag flickan, Kramar Anna (och de andra på jobbet) =)

Fia sa...

Tack så mycket! :D
Hälsa alla!
Ska tänka på er när jag äter tårta :D

Malin sa...

GRATTIS! :D

Anna sa...

Grattis! =) Kram ses senare!