måndag 10 mars 2008

Om födelsedagen:

Jag håller på att fundera och planera för fullt inför födelsedagen, 28 mars. I år infaller den på en fredag. Väldigt lämpligt tycker jag. Har tenta dagen innan, så då kan man även passa på att fira att den är över på fredagen.

Det blir chokladtema, så det mesta som serveras kommer att ha någon form av chokladanknytning (ja, kaffe kommer också ordnas).
Det kommer vara "öppet hus" för den som vill komma från ungefär 17.30. Släkt och vänner är välkomna, men det skickas inte direkt ut några inbjudningar. Om man tänker dyka upp får man dock gärna meddela detta, så att tårtan räcker till :)
Kommer man senare på kvällen (20.00 och framåt) är nog chokladfikat bortplockat och då blir det kanske intagande av någon öl istället, antingen hemma eller på stan. Så man kan ju välja vilken tidsperiod som passar bäst! Eller vara med på båda :)

Önskelista ska jag ordna. Publicerar den här på bloggen. Lillebror har redan köpt sin present och måste ju naturligtvis påpeka detta utan att ge någon som helst ledtråd. Bajs.....

Mer info om födelsedagen kommer uppdateras eftersom!

1 kommentar:

Anonym sa...

Lugnt! :) Jag tänkte titta förbi jag. :)