tisdag 25 mars 2008

Jag gjorde ett försök!

Jag är allmänt slemmig i näsa och hals + att jag går runt och nyser som en idiot. För att försöka lösa upp allt detta slem så inhandlade jag idag ny hårfärg och tänkte att alla kemikalier skulle fräta bort slemmet.
Har inte fungerat ännu. I och för sig har den inte verkat klart. Ca 20 minuter kvar. Jag var ju tvungen att göra något åt morotsfärgen och utväxten. Nu när det snart är dags för tenta och födelsedag! Ska köra på taktiken att störa kurskamraterna med min hårfärg igen. Om inte jag ska klara tentan ska ingen annan göra det heller! ;)

Vet ni, jag skiter faktiskt i om jag klarar tentan eller inte. Jag kommer ändå läsa om kursen på civilekonomprogrammet där man (förhoppningsvis) har vettiga lärare. Om det är min slemmiga hjärna, hårfärgens kemikaliesammansättning eller mitt sunda förnuft som säger detta förtäljer inte historien...

2 kommentarer:

Malin sa...

Vad blev det för märke på hårfärgen då? :)

Malin sa...

ja, jag tyckte den var jättebra när jag hade den så hoppas att den sitter bra på dig också. ajg msåte fan leta reda på någon bild när jag var rödhårig. :)

Ja, men jag hade ju hoppats på att du skulle titta förbi ;/