måndag 24 mars 2008

Husdjur

Jag förstår att många av er har väntat och här kommer de: resultaten av utmaningen Husdjur!
Först ut har vi svärmors bilder:

Så liten man kan vara....................Det är tröttsamt att studera........... Nöden har ingen lag, är man trött så är man

Rädd, jag!! Nä, såhär sitter jag alltid på barstolar

Och så kommer mammas bidrag:

Glad påsk................................Jag sitter hellre här och luktar på blommorna.........Kan jag gå nu?

Lägg ägg

Självklart är Robert med och bidrar med husdjur:

Dosette.........................Leia.............................................Stuffe

Och här är mina bidrag:

Trött tjej.......................................Fortfarande trött..........................Stuffe just loves kattmynta!

Även pappa var med och fotade denna gång, på deras lilla Dogge:

Tittut

Även Katarina är med oss denna gång och sprider lite sommarkänsla:

Inga kommentarer: