fredag 14 mars 2008

Hassela, here we come!

Imorgon ska vi till Hassela för skid- och brädåkning, jag, Robert, mamma och pappa.
Så det blir till att kliva upp vid 6 imorgon, bli hämtade vid 7 för att vara på plats och hyrt skidor till de som behöver tills backen öppnar 9.
Känns riktigt bra att ha egen utrustning nu :) Men mina benhinnor lär straffa mig! Som tur är sk vi bara åka halvdag, så det borde gå.
Förhoppningsvis blir det okej väder så att vi kan grilla korv :) Robert och jag ska dessutom ta med oss lyx-varm choklad som vi köpte på chokladfestivalen, som innehåller lite extra kryddor. Mums med fika i backen!

Så det blir en lugn kväll ikväll. Det var middag hos mamma och pappa (alltid lika gott), två glas rödvin och lite fika (gud så gott det var med cocosboll!). Nu är det Let's dance och genomgång av Liuns kurskatalog.

Ha en fortsatt trevlig helg så uppdaterar jag förhoppningsvis imorgon med Hassela-bilder!

1 kommentar:

Katarina sa...

Hoppas att ni får en härlig helg! Hälsa alla!