torsdag 21 februari 2008

Torsdag 21/2

Värmen fungerar fortfarande inte. Ringde hyresvärden i morse och frågade när det skulle fixas och då höll de på med arbetet, vilket skulle vara klart mitt på dagen. Jovisst....

Jag känner starkt pluggmotstånd idag. Är det bra dagen innan tentan? Men men, det jag inte redan kan kommer knappast fastna under tentaångesten heller. Ska försöka sätta mig en liten stund när Robert är på träningen ikväll. Tentan går nog bra ändå! Men jag tänker inte hindra er från att hålla tummarna för mig imorgon mellan 8 och 11 ;)

Jag har precis varit och gjort en synundersökning. Var rädd för att jag skulle behöva lägga ut tusenlappar på ett par nya glasögon, men synen har försämrats så pass lite att det inte är ett måste. Nästa gång jag beställer linser ska jag dock ta en ny styrka. Trots att jag ser sämre så ser jag ändå bara hälften så dåligt som Robert gör på sitt bästa öga ;D

Robert står och diskar och värmer händerna i varmvatten. Så fort han är klar ska han sättas i arbete igen, nämligen att färga mitt hår. Det röda bleks så himla fort, så jag tänkte färga om det så att man är snygg till tentan. Om inte annat kanske man kan distrahera någon annan med mitt stoppljushår ;)

Som dagens toppen kan jag i alla fall säga att det är vackert väder ute!

Inga kommentarer: