söndag 24 februari 2008

Tentakoma

Efter att jag gjort en tenta så hamnar jag i ett ganska komaliknande tillstånd. Det är som om att all kraft rinner ur mig.
Jag har absolut ingen ork eller lust att göra något vettigt över huvudtaget. Hade vi inte haft Leia här i helgen så lovar jag att jag inte skulle komma utanför dörren.
Den här koman brukar hålla i sig ett par dagar, så jag kanske kommer igång imorgon när det är dags att jobba igen? Fast det brukar ju alltid gå bra att gå på jobbet. Slippa tänka skola. Träffa folk.

Egentligen borde jag ta tag i internationella ekonomin, men jag VILL inte!
Jag har diskat, bäddat, vattnat blommorna och svabbat hundpiss, så jag kommer nog inte göra något mer produktivt idag. Kanske försöka få hunden att bajsa, men det är allt!

Någon som har en vettigare söndag än mig idag?

P.S. Datorn kanske kommer bli fixad inom en snar framtid. Robert fick tag på ett grafikkort. Lånade ett av mina föräldrar igår också, men det gick inte så bra som Robert tänkt. D.S.

Inga kommentarer: