fredag 29 februari 2008

Snart så!

Om bara en liten, liten stund beger vi oss en liten bit norrut. Med en massa packning. Och hur kommer det sig då? Ja, neccessären tar upp ungefär lika mycket plats som våra kläder, men så har vi dessutom med oss en ryggsäck med utomhusaktivitets-kläder. Jo, Robert lyckades övertala mig att åka till Skule imorgon. Så det blir ju roligt.......
Nädå, det blir nog riktigt skoj. Och ja Anna, jag vet att det är brant som fan, men jag kommer nog inte åka hela backen upp ändå :)

Jag är jättenöjd med min outfit för ikväll. Ska försöka få till någon snygg bild när jag är på plats, ombytt och uppiffad.
Ser väldigt mycket fram emot den här kvällen och med det tackar jag för mig idag och skriver imorgon kväll om jag inte brutit båda armarna *hoppas inte*

Hoppas ni andra har en underbar fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

tss det låter ju helt bra ju!
men om det blir civilek.. då blir det ju heltidsstudier oxå.. å studentlivet e säkert skitroligt oxå... lite det jag vill åt oxå när jag ska plugga.. men man får ju väga för å nacktelar med båda....