fredag 8 februari 2008

Så duktig så

Nu har jag skickat in första uppgiften i redovisningskursen. Den ska inte vara inne förrän nästa söndag, så det känns rätt bra :)
Men det är nog första och sista gången man kan vara ute i så god tid.

Idag blir det till att plugga ekonomistyrning, vilket låter sådär lagom inspirerande. Det verkar bli rätt bra vädr idag, så jag kanske tar mig frihten att gå ut på en promenad någon gång under dagen.
Och så har jag ett dubbelavsnitt Grey's att se till lunchen (sista på säsong två) + att jag hade tänkt göra varsitt födelsedagskort till Roberts syster och mamma som ska firas ikväll.
Det är så härligt när Robert är ute i god tid och påminner sin familj om att vi äter vegetariskt den här månaden, så när jag fick honom att ringa igår så var menyn bestämd och kommer att innehålla tacopaj, jansons frestelse och broccoligratäng. Och vad kan vi äta? Jansons, vilket jag inte tyckte om sista jag åt det, och broccoligratängen. Kul. Jättekul.... Jag hoppas att det blir tårta.

Nä, dags att göra lite nytta!

Inga kommentarer: